عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 4 دی 1400
بازدید : 218
نویسنده : mozhgan

در هفته دوم بعد از عمل لاغری شما باید احساس بهتری داشته باشید. در این هفته بدن شما کم کم شروع به کاهش وزن میکند اما این روند هنوز به آرامی پیش میرود. اگر تا این هفته وزن از دست نداده اید نگران نباشید و فقط صبر کنید. هفته دوم را معمولا با تغییر رژیم غذایی و پرش به فاز دوم رژیم آغاز میکنید. اگر تحت عمل لاغری اسلیو معده ، بای پس معده یا ساسی بای پس معده  بوده اید در این هفته شما از مصرف مایعات شفاف به مصرف رژیم غذایی آبکی، پوره ای و میکس مواد غذایی رو می آورید.

بیشتربخوانید... چاقی و سرطان

تغییر در حرکات روده ای

احتمالاً در ۷ تا ۱۴ روز بعد از عمل جراحی لاغری، تغییراتی در قوام و دفعات مدفوع خود مشاهده کرده اید. در این هفته وجود یبوست یا کاهش مدفوع و یا کمی نرم شدن آن طبیعی است. دلیل این وضعیت با چند توجیه ساده قابل توجیه است:

بیشتربخوانید... روش های طبیعی و غیرطبیعی لاغری

از خوردن غذاهایی که نیازمند جویدن هستند خودداری کنید

در هفته دوم بعد از عمل لاغری اکیدا از مصرف مواد غذایی سفت و سخت که نیازمند جویدن هستند خودداری کنید. معده شما هنوز توانایی کنار آمدن و گوارش این غذاها را ندارد. شما هنوز در فاز مواد غذایی پوره ای هستند نه جامد.

مراقبت از جای برش جراحی و پانسمان زخم ها

بروز عفونت بعد از بهترین عمل لاغری در تهران نادر است اما فراموش نکنید که در همه عمل ها ممکن است عفونت شکل بگیرد. برای پیشگیری از بروز عفونت شما باید تا آنجا که ممکن است مراقب پانسمان و محل  زخم های خودتان باشید.

مصرف مکمل های ویتامین و مواد معدنی

اگر بعد از عمل مکمل ویتامینی مصرف نکرده اید از هفته دوم بعد از عمل لاغری باید این کار را شروع کنید. بسیاری از بیماران در این مقطع زمانی از مکمل های ویتامینی جویدنی شروع میکنند. مصرف این مکمل ها حیاتی است و برای حفط سلامتی بدن شما ضروری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با یک متخصص جراحی لاغری مشورت کنید.

جهت کسب اطلاعت بیشتر اینجا کلیک کنید.

 





:: موضوعات مرتبط: جراحی لاغری , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com